Monday, November 15, 2010

Sem Ni Sgt Memeritkan.....

sudah jatuh ditimpa tangge... 2 la ayat yg sgt2 sesuai utk aku apabila byk dugaan yg aku tempuhi sem ni n smua dugaan 2 amatla perit utk aku pikul.... x abis2 aku ngan kesedihan aku... tuhan mmg sengaja nak menguji kesabaran aku n nk uji samada aku ni lemah atau kuat utk mengharungi ni semua... tp aku trime semua ketentuanNya n aku amik 2 semua sbg pembakar semangat aku utk berjaya didalam kehidupan ini insyaAllah... paling memeritkan aku pada sem ni ialah projet final aku kene reject bulat2 oleh supervisor aku... adeh~~ kenapalah beliau kejam sgt wat aku mcm 2... aku ingatkan blh la abis sem ni tp last2 kene plak extend satu sem lg... maybe ade hikmah ni semua.. kite x tahu kn... wallahuallam.... akhir kata dr aku... peace no war... =)

No comments:

Post a Comment