Monday, August 23, 2010

GUA ADALAH AKU ADALAH SAYA......

sepanjang gua idop ni byk gua da blajar dr pengalaman gua yg lepas2.... n pengalaman 2 da mengajar gua byk tentang erti kehidupan ni.....ooopppsss.... adoiyai... bilik gua skang ni tibe2 blackout la plak.... nasib baik gua pkai bateri kt laptop gua.. tp bateri gua da haus.. so kene tulis cepat2 ni.... hahahahha... ok2... berbalik pade cerita td... emm... kdg2 gua rase yg idop gua ni byk ngat cabaran... n cabaran 2 dtg setiap mase... ikotkan ati nk je gua give up dlm idop ni tp fmly gua bg nasihat jgn wat benda bukan2.... x baik... nasib baik ade family yg byk membantu n jgk kwn2 yg byk membantu...skang ni gua da hepi ngan hidup gua.. gua adelah gua... xde sape blh ubah hidup gua.... gua selesa mcm ni... gua sgt bahagia skang.. n special thankzz utk si dia yg byk bg nasihat kt gua.... dia byk bg bimbingan kt gua time gua sedih dulu... n time gua hepi pon dia ade.... gua tetap ingat dia walaupun gua x pnh jumpe dia... thankz gua ucapkan... serius gua x pnh jumpe org yg sgt2 baik mcm dia.... bg gua dia la kwn yg sgt2 baik.... thankz sekali lg kepade y**a.... heeeee

No comments:

Post a Comment